Home

Duitse konijnen

Reus konijn. Mooie zwarte duitse reus ram. Hij is van 10 oktober vorig jaar en getatoeëerd. Hij is de laatste die nog wacht op een fijn huisje De Duitse Reus is het grootste Konijnenras ter wereld. Met een lengte van kop tot bloem van ongeveer 75 centimeter of langer, een oorlengte van 20 centimeter of langer en een gemiddeld gewicht van 7 kg tot 20 kg of meer (recordhouders), is dit ras veel groter dan de Vlaamsereus. Wij fokken drie bloedlijnen Onze Duitse reuzen zijn groot en de meeste boven de 10 kilo. Onze Mini Dwerg konijntjes zitten met hun gewicht rond of onder de 1000 gram. Onze Duitse reuzen, Mini dwergjes, en Engelse lops hebben een zeer zachtaardig karakter. Ze zitten in ruime schone hokken, hebben een konijnen ren. En komen elke dag los

Konijnenras Duitse Reus Oorsprong: Eigenlijk zijn Duitse Reuzen gewoon Vlaamse Reuzen. Deze zijn in 1885 naar Duitsland gehaald en daar verder gefokt. Hierbij is vooral op grotte en gewicht gefokt omdat het een ras is dat gehouden werd als vleeskonijn 90 aanbiedingen in december - Koop of Verkoop duitse konijnen op Marktplaats - Bekijk Lokale Aanbiedingen! Verkoop eenvoudig duitse konijnen Konijnen ( vlinder x duitse reus witoor ) zijn nu acht weken en mogen nest verlaten, € 15,00 Gisteren. Zwevegem Gisteren. Stephan Zwevegem. Duitse reus ram. Ram duitse reus te koop. Kan gecastreerd worden voor meerwaarde van 45 euro. € 50,00 3 feb. '21. Malle 3 feb. '21. Nieke Struyven Malle In 2018 kwam ik via een vriendin in aanraking met de Duitse reuzen. Vanwege omstandigheden heb ik er 2 opgevangen voor mijn vriendin en was eigenlijk meteen verkocht aan de twee dames. Eén van de twee dames overleed helaas snel, maar 'Muis' had hier helemaal haar draai gevonden en was echt mijn konijn geworden, daarom besloten we haar hier te laten wonen Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 8 feb 2021 om 15:21. De tekst is beschikbaar onder de licentie Creative Commons Naamsvermelding/Gelijk delen, er kunnen aanvullende voorwaarden van toepassing zijn.Zie de gebruiksvoorwaarden voor meer informatie. Wikipedia® is een geregistreerd handelsmerk van de Wikimedia Foundation, Inc., een organisatie zonder winstoogmerk

Men deelt konijnen meestal in op basis van hun gemiddeld gewicht. Zo onderscheidt men dwergrassen, kleine rassen, middenrassen en grote rassen. Grootste ras Het grootste konijnenras is de Vlaamse Reus. Hij kan een gewicht van meer dan acht kilo bereiken. Een variant van de Vlaamse Reus is de Duitse reus waarvan sommige dieren nog groter worden Koop en Verkoop Konijnen op Marktplaats. Dwergkonijnen, vlaamse reuzen en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Ga ervoor. Het begint op Marktplaat Konijnen zijn groepsdieren, koop of adopteer er dus minstens 2: een vrouwtje en een gecastreerd mannetje zijn ideaal. Het is geen goed idee om een konijn bij cavia's of kippen te zetten. Voor 2 konijnen moet het hok minstens 160 x 80 cm groot zijn met genoeg stro Jonge konijnen Duitse Reus x Pool konijn Frits, m'n poolkonijn, heeft op z'n oude dag gelegenheid gezien om eens te buurten bij zijn buurvrouwen, twee lieve duitse reuzen, € 30,00 12 jan. '2 Konijnen hebben 4 snijtanden net als hazen, terwijl de knaagdieren maar 2 snijtanden hebben. Konijnen leven in grote groepen, genaamd legers. Een vrouwtjeskonijn noemen we een voedster, het mannetje heet rammelaar of ram. Konijnen zijn van oorsprong schemerdieren en zijn het meest actief rond zonsopkomst en zonsondergang

Konijnen zijn herbivoren, dat betekent dat ze planten eten. In het wild eten konijnen vooral heel veel gras. Dat is bij huis- en tuinkonijnen vaak niet mogelijk, daarom geven we ze hooi. Een konijn moet altijd onbeperkt hooi tot zijn beschikking hebben. Daarnaast moet je je konijn(en) een kleine portie groente en droogvoer geven het konijn zelfst.naamw. Uitspraak: [koˈnɛin] Verbuigingen: konijnen (meerv.) dier met lange oren en een klein staartje - Kaninchen (das ~) een tam konijn in een hok in de tuin hebben - ein zahmes Kaninchen in einem Stall im Garten halten: Het is bij de konijnen af

De grootste konijnen van de wereld. Hier onder staan de diverse kleuren.Veelal noemt men dure benamingen, die gebruikt worden bij dwergjes of cavia's.Hieronder staan de juiste benamingen voor de Duitse reus De Duitse Hangoor is een Duits ras dat kortgeleden is ontstaan. Voor de creatie ervan hebben Duitse fokkers onder meer gebruik gemaakt van Nederlandse Hangoordwergen en Franse Hangoren Wekelijks werden er wedstrijden gehouden voor de zwaarste konijnen. Hiermee werd gericht verder gekweekt, wat leidde tot het ontstaan van een zeer zwaar ras. Eind 19e eeuw werd het ras geëxporteerd naar Duitsland, waar er verder mee geselecteerd werd. In 1937 kreeg de Duitse reus dan zijn naam

kozijnen - kozijne

1. Mijn konijnen zijn Duitse Angora's - de gróótste soort- en ze verschillen van de Franse, de Engelse en de Satijnangora's. De Duitse konijnen zijn alleen in het wit verkrijgbaar en ze worden doorgaans geselecteerd op hun wolproductie. Een goede 'duitser' kan meer dan een kilo spinbare wol per jaar leveren
  2. der dan 1 jaar € 15,- De Pinte (B
  3. Duitse hangoor konijnen. Deze 2 jonge jongens zoeken een 5 sterren huisje. Zijn uit het het zelfde nest en alle tijd samen geweest. Zijn nu 9 weekjes oud. Op aanvraag 20 jan. '21. Kerkrade 20 jan. '21. C Crombach Kerkrade. Te koop leuk konijn

Konijnen die hier binnen komen worden nagekeken door de dierenarts, ingeënt en rammen verlaten gecastreerd de opvang. Na quarantaine periode (minimaal twee weken) mogen de konijnen gezond en wel opzoek naar een nieuw fijn thuis. Kleinschalige opvang.. Als kleinschalig opvang kunnen wij (ongeveer) maximaal 24 konijnen tegelijk in de opvang hebben leer je konijn; leer je konijn spelletjes; train je konijn; Meest recente berichten. Duitse reuzen 8 weken oud; Gratis speelgoed voor je knaagdieren en konijnen! petshop- het stelende konijn; De Gezondheidsvoordelen van Lijnzaad; Hoe spoel je de neus van een konijn; Recente reacties. ClashBaas Jesse op Gratis speelgoed voor je knaagdieren en. Darius is een zogenaamde Duitse reus. Dit is geen officieel ras maar eerder een variant van de Vlaamse Reus. Hij meet 121 centimeter en staat daarmee officieel in het Guinness Book of Records als het grootste konijn ter wereld. Darius woont bij de familie Edwards in het Britse plaatsje Bromsgrove. Of zo'n groot konijn veel eet

Vind duitse reus in Konijnen op Marktplaat

1. De Duitse Hangoor is erkend in de kleuren konijngrijs, ijzergrauw, blauwgrijs, blauwgrauw, zwart, blauw, chinchilla, madagascar, isabella, sallander, wit met rode oogkleur, wit blauwe oogkleur en bont. Bont is erkend in bovenstaande kleuren, uitgezonderd sallander en wit. Bij bont is sprake van mantel en koptekening
  2. De Duitse reus is een van de grootste konijnenrassen ter wereld.. Met een lichaamslengte van ongeveer 75 centimeter, een oorlengte van 20 centimeter en een maximumgewicht van 11,5 kg is dit ras zwaarder dan de Vlaamse reus, maar de grootte is hetzelfde.. Bij extreem grote exemplaren bestaat het gevaar dat botten en gewrichten het gewicht van het konijn niet kunnen dragen
  3. De duitse hangoor is een fantastisch huisdier en showkonijn. Door zijn handelbare formaat, kalme aard en speelsheid is het een perfect huisdier. Bij het optillen van de duitse hangoor is het belangrijk dat dit op de juiste manier gebeurt. Ze kunnen nerveus worden en gaan worstelen wanneer ze zich niet op hun gemak voelen
  4. st oud
  5. Kijk hier voor een overzicht van konijnen en knagers die in het dierenasiel wachten op een nieuw baasje
  6. Vind de beste selectie duitse konijnen fabrikanten en ontdek goedkope producten van hoge kwaliteit duitse konijnen voor de dutch luidspreker markt bij alibaba.co

Duitse reuzen - Rasbeschrijving/informati

Duitse reuzen - Hom

Het is mogelijk dat wij uw konijn tegen vergoeding bij u thuis brengen. Kosten zijn 0.50 euro cent (all in) per gereden kilometer, heen en terug reis. U dient het totale bedrag aankoop konijn(en) en transport kosten vooruit te betalen via de bank. Uw konijn(en) worden met zorg bij uw thuis gebracht in goedgekeurde transport kennels Konijnen zijn dieren die met een beetje geduld zindelijk te maken zijn. Onthoud hierbij echter goed dat het ene dier het andere niet is en ga er bij het aanschaffen van een konijn dan ook niet zomaar vanuit dat dit gaat lukken. Sommige konijnen doen vanuit zichzelf al hun behoefte op een vaste plek. Als dat het geval is, is het vaak nog maar een kleine stap om uw konijn zij

Konijnen;gedrag, huisvesting, voeding en algemene verzorging Voordat u beslist dat u een konijn als huisdier wilt nemen is het belangrijk een aantal zaken te weten over de verzorging en de huisvesting van deze prachtige dieren Voor ieder konijn dat òf per ongeluk òf gepland wordt geboren, sterft er een konijn in een asiel, omdat het baby-konijn wat jij hebt laten komen een plek in beslag neemt van een asiel-konijn. Dus, voordat je gaat fokken: ga eens naar een asiel in je omgeving om de konijnen te zien die wanhopig zitten te wachten op een nieuwe baas/bazin 9 Tamme konijnen Eigenlijk weten jullie volgens mij wel wat een tam konijn is. Voor degenen onder ons die wat minder konijnenkennis hebben: een tam konijn is een niet-wild konijn. In de hoofdstukken huisvesting en verzorging heb je al kunnen lezen hoe een goed hokje voor een konijn er ongeveer moet uitzien Konijnen doen vaak onverschillig als ze de ander aan het pijlen zijn, als ze aan het inschatten zijn hoe het andere konijn is. Nieuwsgierig/ Snuffelen aan elkaar - Dit is een goed teken! Jouw konijnen tonen interesse in elkaar, en willen elkaar beter leren kennen! Elkaar wassen - Het wassen van elkaar is een goed teken 31 zoekertjes voor duitse konijnen in Dieren en Toebehoren. Kopen en verkopen op 2dehand

Konijnenras Duitse Reus - BunnyBunch Konijnen en knaagdiere

1. Dit konijn ziet er erg leuk uit, maar heeft veel verzorging nodig door zijn extra lange oren. Deze konijnen komen het meest voor in de kleur fawn, madagaskar, konijngrijs en ijzergrauw. Een engelse hangoor word ongeveer 4,5 tot 5 kilo
  2. Konijnen fokken. Wil jij konijnen gaan fokken? Hopelijk weet je dan dat dit veel werk is! In dit artikel wordt beschreven welke werkzaamheden hierbij komen kijken. Voor je gaat fokken moet je zorgen dat je genoeg hokken hebt voor alle..
  3. Het gemiddelde gewicht van de Duitse reus is 8,5 kilo, maar er bestaan zelfs konijnen die 11 kilo wegen of meer. De levensverwachting ligt iets hoger dan bij de Vlaamse reus, namelijk op zes jaar. De Duitse reus is lief en nieuwsgierig en daardoor een geschikt huisdier
  4. Fokster Duitse reuzen biedt konijnen aan voor €250. Ingediend door jinke op 05 augustus 2020 - 11:01. Fokster Cynthia Straeter uit Roggel biedt op Marktplaats konijnen aan voor €200 tot €250. Het zou gaan om nazaten van Rambo, een mannetjeskonijn dat volgens de fokster ooit het grootste konijn ter wereld was

Onze konijnen (Nina Bella en Zwartje) zijn vannacht gepakt door een marter. Ze liepen los in de tuin. Vannochtend zag mijn moeder ze op een rare plek liggen: Nina Bella lag half achter het hok. Zwartje lag onder het andere hok. Ze hebben waarschijnlijk geprobeert zich daar te verstoppen, maar dat was al te laat De andere soorten hangoor konijnen zijn: Duitse Hangoor Dit is een kruising tussen een Franse hangoor en een Nederlandse Hangoor Dwergkonijn. Dit konijn heeft grote hangende oren. Het weegt ongeveer 3 kilo en wordt gemiddeld 7 jaar oud. Meissner Hangoor Dit konijn is een kruising tussen een hangoor konijn en zilver konijn Om hun na deed niemand dat. De duitsers zij nverder gegaan met het vergroten vna het ras. Maar blijkt dat het niet zo gek veel groter dan vlamen kan vanwege de bouw van een konijn. Wel zitten er bij duitse fokkers gemiddeld gezien meer grotere exemplaren bij 2 volwassen Nederlandse dwerghangoor konijnen Mijn man blijkt allergisch te zijn voor onze konijnen. Tot groot verdriet van onze kinderen kunnen we ze helaas niet houden Een Duitse hangoor als huisdier: Duitse hangoren worden steeds meer als huisdier gehouden door mensen die wel een leuke hangoor zoeken, maar niet een extreem gefokt formaat konijn willen, zoals de echt kleine Nederlandse Hangoordwerg, of de behoorlijk grote Franse Hangoren

De Franse hangoor is een konijnenras dat is ontstaan in het midden van de 19e eeuw.. Ontstaan. De Franse hangoor is tot stand gekomen door een Engelse hangoor te kruisen met de Vlaamse reus.De Vlaamse reus is het op de Duitse reus na allergrootste konijnenras ter wereld. Er wordt aangenomen dat de Vlaamse reus afstamt van een ander groot konijnenras, de Patagoniër, die inmiddels uitgestorven is Konijnen zijn niet zo'n goede huisdieren voor kinderen. Konijnen houden niet van drukte of lawaai en ze houden er al helemaal niet van om opgepakt te worden. Daarbij zijn konijnen het meest actief 's morgens en 's avonds. Overdag wanneer de kinderen het meest actief zijn en met het dier willen spelen, heeft het konijn juist rust nodig Elk jaar worden in Nederland ruim 300.000 konijnen geslacht, met een hoogtepunt rond Kerst. Beestjes van een paar kilo. Niks vergeleken bij Duitse reuzen Duitse HangoorLichaamsconditie en Verzorging. Het spreekt van zelf dat op een tentoonstelling of keuring het konijn in de beste conditie moet worden voorgebracht Het lichaam moet goed bevleesd , gespierd, met andere woorden zo hard als een bikkel. Slappe, magere of te vette dieren zijn uit den boze Voortplanting konijn - Vrouwtjes (voedsters) en mannetjes (rammelaars) zijn op 22-52 weken leeftijd geslachtsrijp, wanneer ze volledig uitgegroeid zijn: Kleine rassen op 4-5 maanden, medium rassen op 4-6 maanden en grote rassen op 5-8 maanden leeftijd - Voedsters zijn het gehele jaar door vruchtbaa

Vind duitse konijnen in Konijnen op Marktplaat

1. Rassenkennis - Konijn Onderverdelingen verschillende konijnenrassen: 1. Rassen zwaarder dan 5kg - Vlaamse Reus - Lotharinger - Franse Hangoor 2. Middelgrote rassen 2,5 - 5kg - Groot Chinchilla - Witte Wener - Alaska - Duitse Hangoor - Rode Nieuw Zeelander - Nieuw Zeelander - Belgische Haas - Japanner - Ekster konijn - Californian - Ru
  2. imale maten voor de huisvesting van de konijnen die vanuit onze opvang herplaatst worden. Konijnen zijn intelligente dieren die ruimte en uitdaging nodig hebben, van nature hebben zij ook een grote leefomgeving
  3. imale nevenrol werd vergroot om de te ernstige toon van de film te verlichten
  4. konijn Vertaald van Nederlands naar Duits inclusief synoniemen, uitleg en gerelateerde woorde
  5. Duitse militair met konijnen, anoniem, 1940 - 1944 ontwikkelgelatinezilverdruk, h 60mm × b 90mm Meer objectgegevens. Heeft u interesse in het gebruik van de afbeelding? Neem dan contact op met de Afdeling Beeld. Dit object behoort tot Boerderij en uitkijk van een bunker (NG-2006-67-20) Vorige Volgende.
  6. Vind de beste selectie duitse konijn fabrikanten en ontdek goedkope producten van hoge kwaliteit duitse konijn voor de dutch luidspreker markt bij alibaba.co
  7. Californian c 08-17 Ras Informatie Oorsprong: Amerika, ontstaan uit Chinchilla's, Russen en Witte Nieuw-Zeelanders. Gewicht: 4 tot 4,5 kilo Kleuren: Zuiver wit met op de poten, snuit, oren en staart de werkelijke kleur. Dit kan zwart, blauw, chocoladekleur of lila zijn. De ogen zijn rood. Karakter: Vriendelijk en betrouwbaar, opvallend rustig

Vind duitse reus Konijnen Te Koop 2dehand

1. 1. Inleiding Ik houd mijn spreekbeurt over konijnen, want ik vind het hele lieve dieren. Konijnen zijn hele lieve dieren en ze bijten bijna nooit. Daarom is het een gezellig huisdier. Maar het vraagt veel verantwoordelijkheid. 2. Geschiedenis Er is een lange geschiedenis van het konijn. Ik ga daar een stukje van vertellen. Het eerste volk dat konijnen ving, waren de Romeinen. Zij vondenmeer leze
  2. Zo ook konijnen, ze zijn erg slim en leergierig, maar dan moet je er ook veel tijd aan besteden. Samen spelen versterkt tevens jullie band, maar even lekker rondrennen en de pootjes strekken mag ook zeker iedere dag niet ontbreken. Voeding
  3. Een konijn dat samen met een soortgenoot flink de ruimte krijgt en goed verzorgd wordt, is levendig en interessant. Dat geeft u veel meer voldoening en plezier van uw aankoop! Zorg daarom dat u een juiste keuze maakt en weet waar u op moet letten. Bekijk eerst deze 7 belangrijke tips over de aanschaf van een konijn

Het liefste zien we dat een konijn minstens een jaar oud is. Dan is ze genoeg uitgegroeid om een dracht aan te kunnen. Sommige grotere konijnenrassen (Franse Hangoor, Duitse Reus, Lotharinger, etcetera) kunnen langer doorgroeien. Dit met name omdat ze ook veel groter worden. Daar hebben we dan ook liever dat je nog wat langer wacht Reuzen Konijnen Limburg, Grote-Brogel, Limburg, Belgium. 469 likes. Wij hebben een kleine hobbyfokkerij in Peer (Limburg). Wij fokken raszuivere Duitse en Vlaamse reuzen. Dit zijn de grootste.. Duitse Hangoor c 09-17 Ras informatie Oorsprong: Duitsland, ontstaan uit Nederlandse Hangoor Dwergen en Franse Hangoren Gewicht: tussen 2,5 en 3,5 kilo Kleuren: Veel verschillende vachtkleuren, zowel bont als effen. Karakter: Rustig en goedmoedig. Steeds vaker als huisdier gehouden. Bijzonderheden: De oren van dit ras zijn vrij zwaar en gaan al snel, nadat de dieren het nest hebben verlaten. Duitse jongensnamen. Inclusief reacties, de betekenis en populariteit van de babynaam... Het Pooltje met blauwe ogen is een Duits konijn. Het werd gefokt door Lohse Dippolswalde en Kluge uit Hohndorf. Zij hadden dit nieuwe ras gefokt met behulp van pooltjes met rode ogen, rasloze konijnen, Hollanders en Witte Weners. Het ras was in 1919 voor het eerst te bezichtigen tijdens de Leipziger Weltschau

Een konijn moet in zijn nieuwe hok in elk geval zich kunnen strekken en kunnen lopen. Wij adviseren om uw konijnen minimaal een paar uur per dag lekker vrij te laten rondlopen in de tuin of in een grote losse ren. Wanneer uw konijnen overdag los kunnen rondlopen in de tuin of in een grote ren, kunt u een normaal hok kiezen als nachthok > Gewicht konijn vanaf ca. 5 kg. Hieronder vallen grote konijnenrassen als Vlaamse Reus, Franse Hangoor, Duitse Reus en Lotharinger. Konijnenhok voor middelgroot konijn > Gewicht konijn ca. 3 - 5 kg. Dit zijn konijnenrassen als Papillon, Rijnlander, Gouwenaar, Engelse Hangoor, Duitse Hangoor, Nieuw Zeelander, Gele van Bourgondië Roos Ik ben een Duitse hangoor voedster van 7 jaar, ik sta een beet... je verdrietig op de foto want ik ben mijn lieve Edje verloren, en ik mis mijn Edje heel erg...mijn baasje wil een keer stoppen met het houden van konijnen en daarom sta ik nu op de senioren site.. Ik ben een ontzettend lief, nieuwsgierg gezellig konijn...ik ben lief tegen iedereen zelfd tegen de Amerikaanse Bulldog die hier.

Home [deduitsereuzenboerderij

Dit zijn Luna en Lana, onze twee Duitse hangoor konijnen.Lana heeft ook een leeuwenkopje. Sinds 2004 wonen ze bij ons. Deze twee zusjes doen niets liever dan buiten vertoeven Wie op zoek is naar een konijn van een bepaald ras kan terecht bij een fokker die geregistreerd is bij Kleindierliefhebbers Nederland. Een fokker fokt vooral voor de sport/hobby en niet voor de verkoop, hoewel hij wel altijd een aantal dieren beschikbaar zal hebben. Informeer bij de fokker naar zijn fokplan

Lijst van konijnenrassen - Wikipedi

Een konijn als huisdier: zacht, lief, aaibaar en ook nog eens heel makkelijk. Franse kloosterlingen hielden konijnen voor het eerst in gevangenschap. Al snel kwamen ze er achter dat deze dieren niet alleen als eten of voor de vacht dienen maar ook goed gezelschap bieden. Inmiddels worden er ruim 800.000 konijnen in Nederland als huisdier gehouden. Een konijn heeft voldoende ruimte en goede. Ik ben altijd al een dierenliefhebber geweest met een passie voor konijnen. Al vele jaren heb ik ervaring in het houden, verzorgen en fokken van konijnen. Ik kweek op kleinschalig niveau met raszuivere blauwe en blauwgrijze Vlaamse reuzen en Duitse reuzen in verschillende kleurslagen Konijnen kunnen goed samen gehuisvest worden maar door seksueel gedrag van konijnen onderling kan onrust ontstaan. Ook is er het gevaar dat je ongewenste nakomelingen kunt krijgen! Let op: een konijn kan al vanaf 3-4 maanden leeftijd geslachtsrijp worden (= hormonale puberteit), op die leeftijd moet je ze apart zetten om te voorkomen dat ze nakomelingen krijgen Als een konijn geboren is wat gebeurt er daarna. We beschrijven als dierenartsen wat er gaat gebeuren in de dagen na de geboorte met een konijntje. Varierend van wanneer mag je het konijntje uit het nest vastpakken, wat voor een soort voer en wanneer ze naar een niew adres mogen 16-mei-2015 - Deze pin is ontdekt door CV-pictures. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest

Soorten Konijnen | Bunniesdreamhouse

Binnenkort verschijnt er een nieuwe functie op Herplaatsing-Huisdieren.nl: het Zoekprofiel. Op Herplaatsing-Huisdieren.nl kom je er met behulp van ons unieke score- en matching systeem direct achter of er een geschikt huisdier voor jou te vinden is, maar binnenkort lanceren we een nieuwe functie op onze website: het Zoekprofiel Duits konijn Het gigantische konijn uit het ontwerp moet in Duitsland worden gemaakt en arriveert onder grote belangstelling van collega's gelukkig op tijd, de veertig boksballen, die als ruimteverdelers gaan dienen, komen van een aantal verschillende leveranciers (want wie heeft. Hoe zwaar word een duitse Reus? De duitse reus gewicht is een maximumgewicht van 11,5KG en daarom is dit ras ook zwaarder dan de Vlaamse Reus. In de volgende artikelen die ik ga schrijven over de duitste reus konijn ga ik het hebben over de voeding en de ruimte die ze nodig hebben

Konijnen zijn groepsdieren en leven dus niet alleen. Bij ons kunt u 2 of meer konijnen aanschaffen of, wanneer u al een konijntje thuis heeft, deze met ons koppelen aan een tweede konijn. Konijnen zijn erg slimme, maar ook nieuwsgierige dieren. Geef uw konijnen voldoende ruimte, zodat ze veel kunnen bewegen Dit konijn was erg groot en zwaar en werd gebruikt als slachtkonijn. Steeds kruiste men de grootste dieren met elkaar, waarna het al snel een populair ras werd. Duiters kochten veel van deze konijnen op om ze te exporteren naar de rest van Europa. In 1893 werd het ras De Vlaamse Reus opgenomen in de Duitse standaard

Wietze overvallen door Duitse Reus - Qmusic

In België is de Duitse reus niet erkent. Elke Duitse reus valt bij ons onder het Vlaamse ras. Van oorsprong werd de Vlaamse reus in 1800 naar Duitsland geëxporteerd en daar kreeg het konijn de naam 'Duitse' reus. Het gaat dus om hetzelfde ras. Qua grootte zijn de Vlaamse en Duitse reus niet verschillend Op deze pagina proberen wij zo actief mogelijk bij te houden welke konijnen er o.a. te koop zijn. Ook zetten wij de konijnen op marktplaats. De prijzen van onze konijnen varieren vanaf 25 tot 50 euro Honden, katten, vogels, knaagdieren e.a. uit het dierenasiel zijn hier op zoek naar een nieuw baasje SCHOKKENDE BEELDEN van een Duitse wetenschapper die dierproeven uitvoert op konijnen Konijnen en Knagers 184. Vogels 20. Ex-proefdieren 7. Overige 2. Soort. Zoek in jouw buurt (optioneel) Ras. Leeftijd . Soort. Zoek in jouw buurt (optioneel) Ras. Leeftijd . Soort. Zoek in jouw buurt (optioneel) Ras. Leeftijd . Soort. Zoek in jouw buurt (optioneel) Ras.

Konijnenrassen: de tien opvallendste soorten konijnen

Controleer 'konijn' vertalingen naar het Duits. Kijk door voorbeelden van konijn vertaling in zinnen, luister naar de uitspraak en neem kennis met grammatica Oormijt konijn: een konijn met bruine korsten in de oren heeft meestal last van oormijt. Het konijn heeft veel last van jeuk in de oren. Gelukkig is de diagnose simpel te stellen en is de oormijt bij het konijn goed te behandelen met stronghold en met oorzalf Ik ben geboren in 1988 en mijn hobby is sport/tentoonstellingsgericht fokken van de Duitse Hangoor. Ik heb 5 jaar chinchilla, chinchilla-bont, konijngrijs en konijngrijs-bont gefokt. De kleur 3kleur-bont zwart (bij de Hangoordwerg), heb ik altijd heel mooi gevonden, alleen is deze niet erkend

Konijnen - Marktplaat

Hoe hoog kan een konijn springen? Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-08 20:20 . Gister morgen kreeg ik de schrik van mijn leven! Toen ik naar buiten keek zag ik mijn witte konijn in het rennetje lopen en de zwarte zat BOVEN OP!!! het hok De Duitse hangoor is ontstaan door de Franse Hangoor te kruisen met de Nederlandse Hangoordwerg. Karakter: Over het algemeen is de Duitse Hangoor een heel lief konijn. Deze kan goed met kinderen gehouden worden, door hun zachtaardige karakter..

1 wild konijn* 1 l. rode wijn* 4 el. azijn* 4 el. olie* 1 glaasje cognac* 1 glaasje jenever* 10 jeneverbessen* 2 in ringen gesneden uien* 4 sjalotjes* 1 prei* 1 grote winterwortel* 5 teentjes knoflook* 2 takjes peterselie* 2 takjes selderij* 1 tl. tijm* 2 laurierblaadjes* 1 tl. marjolein* een snufje rozemarijn* 1 tl. basilicum* 10 peperkorrels* 1 kruidnagel* 200 g. boter* beurre manie(zie. Houd je konijn gezond met tips van dierenartsen. Wij geven informatie over o.a. huisvesting, verzorging en voeding van het konijn 5 'vrijheden' voor onze konijnen: 1. Vrij van dorst, honger en onjuiste voeding. Dit lijkt een vanzelfsprekendheid, maar helaas gaat het in de praktijk nogal eens mis, vaak door onwetendheid. Een konijn heeft een erg gevoelig maag- en darmstelsel, waardoor al heel snel de gezondheid in (ernstig) gevaar komt bij verkeerde voeding. 2 Fries konijn eindigt op Duits bord. Fokkonijnen op de Kninepleats. FOTO'S MARCEL VAN KAMMEN . Jaap Hellinga • 20 augustus 2016, 17:46 • Economie. Deel dit artikel

Konijnen die als huisdier verkocht worden, worden vaak weggedaan tegen de tijd dat ze 5 tot 8 maanden oud zijn, omdat dan de sex-hormonen beginnen op te spelen. Op die leeftijd kan het konijn vernielzuchtig gedrag gaan vertonen (graven, sproeien, agressie). Steriliseren. Konijnen binnenhokken. Konijnen kunnen zowel binnen als buiten wonen waar jij voor kiest. Buiten heeft een konijn absoluut een schuilhokje nodig tegen regen wind en andere weersinvloeden en binnen alleen als het konijn angstig gedrag vertoond en daar behoefte aan heeft Konijnen Uitgeest, Deze mooie en zeer tamme duitse reuzen zijn nu groot genoeg om naar een nieuw huis te gaan. Nog 1 asgrauwe ram en meerde.. Vind de fabrikant Duitse Konijn van hoge kwaliteit Duitse Konijn, leverancier en producten voor de laagste prijzen bij Alibaba.co

Konijnen Te Koop 2dehand

Duits: ·(dierkunde), (zoogdieren) Oryctolagus cuniculus , konijn, konijntje «Man sollte sich vorher genau überlegen, ob man sich ein Kaninchen hält oder nicht.» Men moet vooraf goed bedenken of men een konijn wil houden of niet. «Das Kaninchen schnupperte neugierig an dem Fressen.» Het konijn snuffelde nieuwsgierig aan het ete Vertalingen van het uitdrukking BIJ HET KONIJN van nederlands naar duitse en voorbeelden van het gebruik van BIJ HET KONIJN in een zin met hun vertalingen: Studies over reproductie en teratogeniteit bij het konijn . Reuzen Konijnen Limburg. 16 maart 2015 · Weissohr Duitse reuzen. Gerelateerde video's. 0:15. Chinchilla Duitse reusjes te koop: 2 rammetjes nog en 1 voedster. Chinchilla weissohr niet beschikbaar. Alle reusjes zijn voorzien van alle inentingen Ze zijn 11 weken oud. Meer info via pb

Wist je dat konijnen dol zijn op het spelen van spelletjes? Dierentrainer Bernice Muntz legt je precies uit welke spellen geschikt zijn en hoe je een hele le.. recepten met romertopf konijn: Frans Konijn in de Romertopf, Konijn met mosterd uit de Romertopf, Kruidig Konijn Uit De Romertopf en Kruidig Konijn Uit De Romertop Konijn is vet- calorie- en cholesterol arm, is licht verteerbaar en bovendien ook nog rijk aan vitamine B. Het is niet alleen gezond het is daarbij ook nog eens erg lekker. Nog een voordeel is dat dit gestoofd konijn in ongeveer 1 ½ uur op tafel staat en dat is ongeveer de helft van de tijd die je nodig hebt voor een stoofpot van rundsvleees Duitse Pinscher heeft de mogelijkheden om in verschillende takken van de hondensport uitstekend te presteren. Algemeen beeld. De Duitse Pinscher is niet een te grote hond, kortharige vacht, elegant. Harmonieus, vierkant, energiek gangwerk Bouw. De Duitse Pinscher heeft een gespierd lichaam. Vacht en onderhou

Even voorstellen - De website van patricksblauwevlaamsereuzen!Konijnen - Etnografie with Zeveren at University ofVoedsters / Rex konijnen | HannesdierenhoeveVerzorging | Tumbling Teddy'sKonijnen Spreekbeurt NoaGerman Modena (fancy pigeon) - YouTube

Duitse reuzen. 2 februari, 2019. Michelle's Vlaamse reuzen. View all posts by Marieke Rotman Leave a comment . Categories: konijnen rassen. Berichtnavigatie ← Previous post. train je konijn; Meest recente berichten. Verdrietig: incredible Dr. Pol slaapt eigen hond in - RTL LATE NIGHT Konijnen zijn goed zindelijk te maken, begin met het toilet te plaatsen op de plek waar het meest word geplast. Ruim de rest van de keutels/plasjes zo veel mogelijk op. Als je het toilet schoon hebt gemaakt, plaats dan een paar keutels terug in het toilet, dan ruikt het konijn dat hij daar weer moet gaan keutelen

• Wikkeljurk H&M.
  • Felix Kattenbrokken.
  • Kleine tattoos.
  • Boeddha schilderij 3 luik.
  • Zelfstandigheid kind 11 jaar.
  • Wat is een ABS pomp.
  • Jupiter en Saturnus 21 december.
  • Snoeptaart bestellen online Antwerpen.
  • Zwart rokje Maat 86.
  • VeChain wallet Ledger.
  • Trekpaarden te koop aangeboden.
  • Juffrouw pieta sinterklaas.
  • Sankt Peter Wikipedia.
  • Gout et Couleurs Gent.
  • Massey Ferguson Shop kleidung.
  • ZIJDEN BLOUSE ZARA.
  • Erquy Astérix.
  • Hanbok BLACKPINK.
  • Huishouden betekenis.
  • Cyclus houtworm.
  • Staaldraad verwijderen na hartoperatie.
  • Zangvogels zuid Spanje.
  • Chinchilla kooi Marktplaats.
  • LEGO Friends huis Andrea.
  • 31 jaar en eenzaam.
  • KTM Enduro 2021.
  • Filmrecensent België.
  • Verse vijgen PLUS.
  • Sequoia leeftijd.
  • Mass Gainer Mammoth.
  • Ikea huis.
  • SNS betaalrekening openen.
  • Natural Cycles contact.
  • Opbergbox Xenos.
  • Snotra House McDonald's.
  • McKenzie concept.
  • Adobe Premiere Pro CC.
  • Scheikunde proefjes kinderfeestje.
  • Fishing betekenis.
  • Fostex sniper legerkisten desert patrol.
  • Auto Nol review.